Csapatjaték és Energia
Bezárás

Még több dinamizmus Győrből

Audi TT RS plus – így nevezik a TT-sorozat 2012 áprilisa óta Győrben készülő legújabb csúcsmodelljét. Az Audi mérnökei a TT RS-ből már ismert 2,5 literes öthengeres turbómotort fejlesztették tovább, így növelve a modell dinamikáját és teljesítményét.

Még erősebb,
még gyorsabb,
még dinamikusabb!

Vissza

Még húsz lóerő

A TT RS plus tömege 1,45 tonna maradt, de a 2,5 literes turbómotor teljesítményét 265 kW-ra (360 lóerő), nyomatékát 465 Nm-re emelték, így a legfiatalabb családtag Coupé változata hétfokozatú DSG-váltóval és rajtelektronikával akár 4,1 másodperc alatt is képes 100 km/h-ra gyorsulni, de manuális váltóval is csak 4,3 másodpercre van szüksége mindehhez. A sportos lendületet erősíti a nagy, fix hátsó szárny, amely a gyors tempónál szükséges leszorító erőt növeli. Az elérhető végsebességet az összes változatban 280 km/h-ban korlátozták.

Karbonszálak kívül-belül

Kívülről a vörös-fekete, ötágú rotor-dizájnos felnik, a karbonszálas műanyaggal borított tükörházak és a matt alumíniumból készült, rombusz-mintájú „Singleframe” hűtőrács teszik egyedivé az RS plus karakterét. A karbonszálat a motortérben is bevetették, a külső tükrök házai szintén szénszálas erősítésű polimer alapanyagból készülnek, a duális kiképzésű sportkipufogó-rendszert pedig ovális, fekete csővégek zárják le.

Takarékos sportoló

A sportautó a dinamika mellett a hatékonyságban is kiemelkedő: a Coupé S-tronic átlagosan mindössze 8,5 liter üzemanyagot igényel száz kilométerre, a Roadster átlagfogyasztása pedig 8,6 liter.

Éves jelentés 2012 - Audi Hungaria Motor Kft. Audi Hungaria Motor Kft.